Sunday, December 15, 2013

Ingin Menjadi Pengedar?

BERIKUT ADALAH HARGA BAGI PENGEDAR:

(Telah di update pada 9.2.2016)

Salam sejahtera kepada semua pengunjung blog.

Setelah hampir 2 tahun saya menjalankan perniagaan menjual kapsul buah kulim ini, saya dapati permintaan agak memuaskan. Buat masa ini, permintaan adalah dari kalangan pembaca blog yang telah sekian lama tahu tentang kebaikan buah kulim ini, tetapi mereka tidak tahu dimana untuk mendapatkannya. Ada juga dari kalangan pembaca blog yang sengaja ingin mencuba khasiat buah kulim ini untuk merawat penyakit yang sedang mereka alami setelah sebelum ini puas mencuba pelbagai penawar.

Permintaan juga datang dari rakan-rakan saya, saudara mara dan kenalan di dalam Facebook. Suatu hari nanti, tidak mustahil kapsul buah kulim ini akan menjadi popular sepertimana buah tunjuk langit yang suatu ketika dulu tidak pernah orang peduli tentang kewujudannya.

Berdasarkan feedback dari pembeli, ternyata kapsul buah kulim telah memberi impak kepada penggunanya. Kebanyakan mereka sangat berpuashati.

Bagi anda yang ingin cuba-cuba turut sama menjual kapsul buah kulim ini, ada pakej yang sangat istimewa untuk anda.

Anda MENDAFTAR sahaja sebagai ahli kumpulan kami dengan membeli PAKEJ ISTIMEWA BUAH KULIM, iaitu :

15 Botol berharga RM420.00 
(jadinya hanya RM28.00 bagi setiap botol)


Buat masa ini, harga sebotol adalah RM40 sahaja. Anda menerima keuntungan runcit sebanyak RM12 bagi setiap botol yang berjaya anda jual.

Jika dalam sehari anda berjaya menjual 3 botol, ini bermakna gaji anda adalah RM36 untuk hari tersebut.


Syarat utama untuk menjadi PENGEDAR:

1. Membeli 15 botol kapsul buah kulim, berharga RM420.00
2. Nama dan gambar anda (jika sudi) akan dimasukkan ke dalam BLOG ini untuk memudahkan anda membuat rujukan dan jualan.


Jika anda berminat untuk mengedarkan produk ini, sila hubungi Nasir Yusof (013-6290666), Lokasi di Seksyen 20, Shah Alam, Selangor.


Terima Kasih.

3 comments:

  1. Saya, doktor George Ben, dari hospital dallas county, oleh pentadbiran hospital diberi peluang untuk membuat iklan bagaimana saya mula bekerja di internet dan anda berada di luar, seperti tahun yang anda beli organ seperti buah pinggang telah bermula lagi. Jika anda ingin menjual buah pinggang anda, jangan ragu untuk menghubungi hospital dengan e-mel berikut: Pakar Pembedahan Organik Dallas County dan derma tidak ada risiko, kami membayar wang yang baik dan kami berada di Iowa USA.
    dan ini adalah e-mel kami:
    info.dallascountyhospital@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Anda berada dalam krisis kewangan, anda memerlukan wang untuk taraf hidup yang lebih baik, anda berhutang dan anda ingin menjual buah pinggang anda untuk wang hari ini melawat kami dan kami akan merealisasikan impian anda, kami membeli buah pinggang pada harga $480,000USD ! Anda sedang mencari peluang untuk mengubah tahap anda, membebaskan diri anda daripada hutang dan katakan tidak kepada kemiskinan, anda sedang mencari rehat kewangan anda sedang mencari cara untuk membayar sewa pinjaman anda dan menyelesaikan masalah keluarga yang lain, dan anda tidak tahu apa yang perlu dilakukan, hubungi kami hari ini dan kami akan menawarkan anda sejumlah wang yang baik untuk buah pinggang anda. Nama saya Doktor Fernando Saya Pakar Nefrologi di HOSPITAL BESAR TORONTO Klinik kami pakar dalam pembedahan buah pinggang dan kami juga merawat. Pembelian dan pemindahan buah pinggang penderma yang sepadan

    Kami terletak di India, Turki, Perancis, Nigeria, Amerika Syarikat, Malaysia, Dubai, Kuwait

    Jika anda berminat untuk menjual atau membeli buah pinggang, sila hubungi kami melalui E-mel: farnandogomez145@gmail.com

    salam


    DR Fernando

    ReplyDelete