Sunday, February 1, 2015

Repeate Order Dari Pengguna Kapsul Buah Kulim

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Ruangan kali ini adalah ruangan rekod sembang-sembang antara admin dan pengguna yang membeli kapsul ini untuk kali ke-dua dan seterusnya. Ia sekadar untuk berkongsi pengalaman dengan pengamal kapsul buah kulim ini.

Banyak perbualan yang telah hilang kerana hp admin kena virus. Dikesempatan ini, admin simpan di dalam blog untuk dikongsikan bersama pembaca.






Diterima Message Pada : 1.2.2015
En. Ahmad Anggau, Tawau, Sabah.
Kapsul Buah Kulim amat berkesan juga untuk merawat RESDONG

Diterima Message Pada : 29.1.2015
Pengguna: En. Jalil, Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur.


Diterima Message Pada : 28.1.2015
22 Jan (Order 3 botol), 26 Jan (Terima barang), 28 Jan (Order lagi 6 botol), 29 Jan (Terima barang 6 botol), 3 Feb (Berkongsi pengalaman selepas makan kapsul buah kulim).. Terima kasih kepada Puan Su***** dari Kuala Lumpur yang sudi berkongsi testimoni dengan saya. Perkongsian testimoni ini diharapkan agar tuan puan yang mengalami masalah yang sama dengan Puan Su**** ini (iaitu RESDUNG) dan mencuba rawatan tradisional seperti ini. Selagi kita tidak mencuba, kita tidak tahu akan keserasiannya dengan badan kita. 


Diterima Message Pada : 18.1.2015
Pengguna: En. Zanil, Plentong, Johor.


Diterima Message Pada : 18.1.2015
Agen Jualan En. Ali (Marang) memberitahu saya bahawa pembeli kebanyakannya adalah dari orang yang sama. Ini petanda yang sangat baik. Kapsul buah kulim ini mungkin serasi dengan pengguna dan ingin meneruskan pengambilannya setelah mendapati ia sangat baik untuk merawat kesihatan mereka.


Diterima Message Pada : 13.1.2015
Pengguna: Ibu kepada Pn. Hawa, Kuala Lumpur. Ibu beliau telah membeli 2 botol kapsul buah kulim sebelum ini dan mendapati ia amat berkesan dalam merawat sakit susulan akibat dari sakit buah pinggang yang di alami oleh ibu nya. Kini, beliau memesan lagi kerana mendapat kapsul ini sangat serasi dengan ibu beliau.


Diterima Message Pada : 12.1.2015
Pengguna: Haji Nasir, Shah Alam, Selangor.

Diterima Message Pada : 9.1.2015
"Kapsul untuk bapa yang mengidap sakit buah pinggang. Pertama kali ambik 2 botol, kini ingin ambil lagi (3 botol) setelah mendapati ia serasi dengan ayah beliau"


Diterima Message Pada : 7.1.2015
Pengguna: En. Saleh dari Kluang, Johor telah mengamalkan kapsul ini sejak Bulan April 2014. Beliau merupakan pesakit buah pinggang 'peringkat 3' dan turun kepada 'peringkat 2' hanya dalam seminggu penggunaan kapsul ini (dengan izin Nya). Kini beliau memesan lagi untuk botol yang ke-6 setelah mendapati kapsul ini dapat memberi manfaat kepada dirinya.

Diterima Message Pada : 8.10.2014
"Sebelum ni dah beli 2 botol untuk ayah. Ayah kata badan sedap. Kini order lagi 3 botol"




"SEMOGA KAPSUL BUAH KULIM INI SEDIKIT SEBANYAK DAPAT MEMBERI MANFAAT PADA PENGAMALNYA" - NASIR YUSOF, SHAH ALAM, SELANGOR (013-6290666)



Ruangan selanjutnya pula adalah 'screenshot' yang sempat admin rakamkan. Admin kongsikan dengan anda semua. Ia lebih kepada TESTIMONI pengguna. 

Ada juga antara kita yang sememangnya tahu tentang khasiat buah kulim ini.

Diterima Message Pada : 19.1.2015
"Kaki bengkak akibat sakit buah pinggang kini telah surut"

Diterima Message Pada : 18.1.2015
"Penyakit kencing manis yang dialami oleh ayah Pn. Arni semakin pulih"

Diterima Message Pada : 23.11.2014
3 Tahun derita sakit buah pinggang tahap 1. Akibatnya, badan kebas-kebas, kaki kembung dan sakit dibahagian pinggang. Syukur Alhamdulillah, kapsul buah kulim dapat meredakan penderitaan yang dialami oleh Pn. Zaini dari Miri, Sarawak

Diterima Message Pada : 15.10.2014
"Doc dah kurangkan insulin. Kencing manis turun kepada 7"

Diterima Message Pada : 10.10.2014
"Rizal pesakit darah tinggi kini dah kurang sakit kepala"

Diterima Message Pada : 9.10.2014
"Rizal mengalami perubahan positif setelah makan kapsul buah kulim ini"

Diterima Message Pada : 3.10.2014
"Kencing manis turun"

Diterima Message Pada : 26.9.2014
"Ibu beliau mengidap kencing manis. Setelah mengambil kapsul buah kulim ini, ibu beliau kencing manis turun dan penglihatan menjadi lebih terang. Badan ibu beliau juga bertenaga"

Diterima Message Pada : 2.5.2014
"Kebetulan ada orang tua kat kampung akak suruh cari buah kulim sebab katanya buah kulim ubat buah pinggang" - Zanzila, Kota Bharu, Kelantan.


admin update nanti yer.. admin nak kuar kejap, jumpa customer kat petronas..









No comments:

Post a Comment