Saturday, October 26, 2013

Bagaimana Untuk Membeli Kapsul Buah Kulim?

KAPSUL BUAH KULIM.. SEMAKIN MENDAPAT SAMBUTAN..

RAHSIA DARI BELANTARA

MAMPU MENEUTRALKAN DAN MEMBUANG TOKSIN YANG TELAH BERCAMPUR DENGAN DARAH DI DALAM SISTEM BADAN KITA YANG MENJADI PUNCA PELBAGAI PENYAKIT

KINI.. PERTAMA KALI DIPASARKAN.. SAMA-SAMA KITA MEMANFAATKAN KEISTIMEWAAN KAPSUL BUAH KULIM INI.

Note: Telah di update pada 20.3.2014 (kali pertama)
          Telah di update pada 7.2.2015 (kali kedua)
          Telah di update pada 4.11.2018 (kali ketiga)


HARGA SEBOTOL : RM40.00 (90 CAPSULES)

CARA PENGGUNAAN: 

Ia tertakluk kepada penerimaan badan seseorang. 

Untuk permulaan, dinasihatkan makan 1 kapsul pada sebelah pagi dan 1 kapsul pada sebelah malam.

Namun, anda boleh juga makan 2 kapsul pada sebelah pagi dan 1kapsul pada sebelah malam.


Anda boleh membeli melalui on-line sahaja. Saya akan hantarkan segera melalui khidmad POSLAJU. Sila tambah Rm6.00 (Semenanjung) dan RM10.00 (Sabah/Sarawak) untuk kos penghantaran melalui POSLAJU. Kos ini adalah untuk pesanan antara 1 hingga 6 botol sahaja. Untuk pesanan yang lebih banyak, sila hubungi saya (Nasir Yusof 013-6290666) untuk anggaran kos poslaju.

Bank-in wang ke dalam Acc Maybank saya 1580 6001 8074 (Mohd Abd Nasir bin Md Yusof) dan sila msg  atau wassapp kan nama penuh dan alamat penuh anda kepada 013-6290666.

Contoh Msg:       Baru bank-in RM46.00 atau RM50.00 (pengguna dari Sabah/Sarawak)
                           (1 botol buah kulim)
                           Azli bin Harun.
                           No. 4, Jalan Gagak Hutan,
                           Taman Seri Bunga,
                           40300 Shah Alam, Selangor.

atau tekan link whatsapp ini,
untuk terus ORDER terus dari saya.


TIPS:
Jika anda ingin membeli 1 botol sahaja, anda diminta membayar RM46.00 termasuk kos poslaju. Jumlah ini amat sukar untuk dibuat bayaran melalui ATM Machine. 

Untuk memudahkan urusan, anda boleh masukkan RM50.00 ke dalam Acc. Maybank saya : 1580 6001 8074 (Mohd. Abd. Nasir bin Md. Yusof) dan saya akan pulangkan BAKI nya RM4.00bersama dengan bungkusan kapsul buah kulim tersebut. 


Baki anda akan dikembalikan bersama dengan barang pesanan.

KOS POSLAJU RM6.00 (Semenanjung) dan RM10.00 (Sabah/Sarawak) ADALAH TERHAD KEPADA 6 BOTOL SAHAJA. JIKA ANDA INGIN MEMESAN LEBIH DARI 6 BOTOL, ANDA DINASIHATKAN SUPAYA MENGHUBUNGI SAYA TERLEBIH DAHULU UNTUK ANGGARAN KOS POSLAJU.

untuk order, sila tekan link whatsapp ini:

Saya akan hantarkan segera ke alamat anda melalui poslaju.

Sekian, Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment